Poznaj nasz zespół adwokatów

Nasze zlokalizowane w Katowicach kancelarie adwokackie i radcowskie oferują pełną pomoc prawną dla firm oraz osób indywidualnych, świadczoną przez zespół doświadczonych adwokatów i radców prawnych. Powierzając nam swoje sprawy i problemy, skorzystasz z usług profesjonalistów, którzy ukończyli 5-letnie studia prawnicze oraz 3-letnią aplikację adwokacką bądź radcowską, zakończoną zdanym egzaminem zawodowym.

Stale aktualizujemy i poszerzamy naszą wiedzę prawniczą, by podwyższać jakość świadczonych przez nas usług oraz odpowiadać na różnorodne potrzeby naszych klientów. Wszelkie powierzone nam zadania wykonujemy z należytą dokładnością: całościowo i terminowo, a wszelkie zawiłości prawne wyjaśniamy w przejrzysty sposób, by wspólnie z klientem wypracować najlepsze dla niego rozwiązanie.

My jesteśmy, żeby Tobie pomóc i na koniec z uśmiechem na twarzy podać sobie ręce.

Ewelina Plas
Katarzyna Trondowska-Makówka
Milena Świerk
kobiety prawniczki

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych

Osoby pracujące w naszej kancelarii wyróżnia szerokie doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych nabyte w kancelariach adwokackich, radcowskich, kancelariach komorniczych, sądach i prokuraturach w Opolu, Katowicach, a także w innych rejonach Polski. Dzięki wszechstronności adwokatów i radców prawnych możemy stale rozszerzać zakres świadczonych przez nas usług prawnych.

Do prowadzenia spraw sądowych podchodzimy całościowo – zajmujemy się zarówno sporządzaniem wszelkich potrzebnych dokumentów, takich jak pozwy czy wnioski, jak i reprezentowaniem klienta przed sądem. Na każdym etapie współpracy oferujemy klientowi wsparcie i profesjonalne porady, by pomóc mu w ochronie swoich interesów.

Ponadto podejmujemy się prowadzenia spraw sądowych z zakresu wielu gałęzi prawa, wśród których wymienić można między innymi szeroko pojęte prawo cywilne, rodzinne, handlowe, administracyjne czy prawo karne – w przypadku tego ostatniego występujemy w sądzie jako pełnomocnik pokrzywdzonego (oskarżyciel posiłkowy), bądź jako obrońca.

Adwokat Ewelina Plas
Specjalizacje: prawo karne, cywilne, rodzinne, gospodarcze
Adwokat Katarzyna Trondowska-Makówka
Specjalizacje: prawo cywilne, karne, rodzinne, handlowe, błędy medyczne